• Στην προώθηση & διανομή διαφημιστικού υλικού
Η καλή οργάνωση αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για την επιτυχημένη υλοποίηση μιας διανομής. Ο λεπτομερής σχεδιασμός και η επιλογή της κατάλληλης ομάδας που θα αναλάβει το project απαρτίζουν τον πυρήνα της στρατηγικής μας.
• Στο λεπτομερή σχεδιασμό
Ο λεπτομερής σχεδιασμός απαιτεί επίσημα στατιστικά στοιχεία (δημογραφικά, γεωγραφικά, κ.λπ.) και αναλυτικούς χάρτες των περιοχών που πρόκειται να καλυφθούν από τις ομάδες διανομής.
• Στο προσεκτική εκτέλεση
Κάθε ομάδα αποτελείται από 4 έως 6 διανομείς, οι οποίοι συντονίζονται από έναν επόπτη. Οι επόπτες των διανομέων επιλέγονται με βάση την εμπειρία τους και την ικανότητά τους στη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού. Στη συνέχεια αναφέρουν στον υπεύθυνο διανομής, ο οποίος επιθεωρεί και ελέγχει τις ομάδες ανά τακτά χρονικά διαστήματα για την εξασφάλιση επιτυχημένων αποτελεσμάτων.
• Στην αυστηρή αξιολόγηση
Με την ολοκλήρωση της διανομής αποστέλλεται αναλυτική αναφορά στον πελάτη.
Η διανομή φυλλαδίων είναι το πιο δημοφιλές και αποδοτικό μέσο προώθησης, καθώς αποτελεί ένα προσωπικό τρόπο προσέγγισης καταναλωτών και εν δυνάμει πελατών.
H WMP έχει ισχυρό ιστορικό παράδοσης αποτελεσμάτων από ολοκληρωμένες καμπάνιες μάρκετινγκ. Συνεργαζόμαστε στενά με πελάτες και παρέχουμε δωρεάν χαρτογράφηση ή δημογραφικά στοιχεία, η οποία δημιουργεί μια πιο στοχευμένη καμπάνια, παρέχοντας αποτελέσματα και δημιουργώντας μια καλύτερη απόδοση επένδυσης.
Σε κάθε διανομή υπάρχει πάντα ένας επόπτης ο οποίος διασφαλίζει το επιτυχημένο αποτέλεσμα της διανομής σας.
Οι τρόποι διανομής περιλαμβάνουν:
Η μέθοδος “door to door” είναι από τα σημαντικότερα εργαλεία του marketing, καθώς παραμένει ο αποτελεσματικότερος τρόπος προώθησης του μηνύματος στον καταναλωτή. Το υλικό φτάνει στην πόρτα του καταναλωτή από μία ομάδα διανομής που κινείται βάσει προγράμματος εξασφαλίζοντας πλήρη κάλυψη της συμφωνηθείσας περιοχής.
Οι ομάδες διανομής βάσει προκαθορισμένου προγράμματος τοποθετούν τα έντυπα στα γραμματοκιβώτια ή στις εισόδους των κατοικιών. Ο αριθμός των εντύπων που τοποθετούνται προκαθορίζεται -ανάλογα με τις ανάγκες του πελάτη- σε κάποιο ποσοστό των κουδουνιών της εκάστοτε οικοδομής. Σε περίπτωση που υπάρχει απαγορευτική σήμανση, δεν τοποθετούνται έντυπα στα γραμματοκιβώτια.
Είναι ένας από τους πιο στοχευμένους τρόπους διανομής διαφημιστικού υλικού. Οι διανομείς διανέμουν το υλικό σε επιλεγμένα από τον πελάτη σημεία όπως σταθμοί λεωφορείων, σχολεία, λαϊκές, διόδια, σταθμούς μετρό, σταθμούς ηλεκτρικού, πολυκαταστήματα, γήπεδα και φανάρια.
Ο διανομέας τοποθετεί το φυλλάδιο στο παρμπρίζ του κάθε αυτοκίνητου σε εμφανή σημείο έτσι ώστε να το δει ο ιδιοκτήτης του αυτοκίνητου.
Η συγκεκριμένη υπηρεσία προσφέρεται σε επιχειρήσεις που επιθυμούν τη διανομή επιλεκτικά σε εμπορικούς δρόμους - ΒΙ.ΠΕ. και εν γένει σε περιοχές εμπορικού ενδιαφέροντος. Κατά την διάρκεια της διανομής συλλέγονται επιχειρηματικές κάρτες οι οποίες με την ολοκλήρωση της διανομής παραδίδονται στον πελάτη.
Αναλαμβάνουμε την προώθηση των προϊόντων σας με ενέργειες in-store ή out-store σχεδιάζοντας μαζί σας τον τρόπο εκτέλεσης του project.